среда, 2 апреля 2014 г.

VI :võrgusuhtluse eripärad .
Sotsiaalne võrgustik Twitter.
Kuna ülesandeks oli siiski analüüsida mingit kindlat keskkonda siis võtsin ette enda poolt enam kasutatud Twitteri.
Esimene asi , mis tõmbab inimesi ligi sellele sotsiaalvõrgustikule on see , et enda veebilehekülge võib teha privaatseks või siis võib seda ainult teatud inimestele või siis kogu avalikkusele avalikuks teha. 
Teine asi , mis meelitab selle portaali puhul , on see ,et sa võid oma sõprade postitusi kommenteerida.
 Kõige tähtsam asi on aga see ,et kõik maailma staarid kasutavad seda , neil on olemas nende isiklukud tegelikud leheküljed , kus nad teatavad oma fänne peaaegu nende igast sammust. 

Minu arvates on just see fakt põhiline, mis tõmbab ligi noori inimesi. Minu isilik veebilehekülg on avatud vaid mulle ja minu kahe sõbrannale. 
Ma kasutan seda nagu päevikut, panen sinna kirja , mis hinge ja mis meele peal. Paljud inimesed aga kasutavad seda nagu instagrammi , teatavad igast päevast ning igast sündmusest.
Oluline asi on see , et kasutajad saavad grupeerida  postitusi teema, tüübi või teemaviidete (inglise hashtags') järgi – sõnad või liited ,millal on ees "#" -märk. Sarnaselt kasutatakse ka "@" märki, millele järgneb Twitteri kasutajanimi, et mainida neid või
vastata nende säutsudele. Et taaspostitada mõni sõnum teiselt Twitteri kasutajalt ning jagada see oma säutsude hulka, on kasutusele võetud "RT" täheühend (Retweet).

2009 lisandus "Twitteri nimekirjade" võimalus, mis võimaldas kasutajatel jälgida (ning vastata ja mainida) mingite autorite nimekirja varasema ühe autori asemel.
Ühe säutsu pikkuselimiit on 140 tähemärki, et see sobiks SMSi pikkuse piiranguga. See piirang sundis säutsujaid kasutama slängi ning lühendeid. 140-tähemärgi piirang suurendas ka veebiaadresside lühendajate, nt bit.ly ning sisuhostingute saitide, nt Twitpic kasutatavust, et muuta URL link lühemaks kui 140 tähemärki. Twitter kasutab oma teenus t.co automaatse veebiaadresside lühendajana.
Teine
Kosmas -seal on võimalik teha nagu  chat'i funktsioon, kus saavad kasutajad suhelda nii teksti abil aga te saate see  saada see pildiga koos või mitte.Ühte sõnaga sellele lisaks on võimalus seal saata failidena pilte.
Twitter sisaldus vastavalt Pear Analyticsi
Vestlused - 41%
Arutelud - 38%
Retweets (topeltkirjad) - 9%
Enesetutvustusega - 6%
Spam - ​​4%
Uudised - 4%
kasutatud materjalid

Комментариев нет:

Отправить комментарий